دستیابی به رتبه صفحه اول

قطعا شما هم دوست دارید بدونید چطوری میشه یه کمپین سئو رتبه صفحه اول رو تضمین کنه. علاوه بر این باید از اینکه کمپین با برند تداخل نداشته باشه هم اطمینان حاصل کنید.
یه شرکت سئوی حرفه ای و رقابتی باید بتونه علاوه بر اینکه برندی رو که بهش داده شده افزایش بده، باید کاری کنه که اون برند بهتر دیده بشه.

هزینه ها

یه عامل بزرگ دیگه ای که باید بهش توجه کنید اینه که آیا شرکت بودجه کمپین رو داره یا نه. قیمت ها بسته به شرکتی که به کار میگیرید و مقدار کاری که لازمه متغیره.
باید با شرکت سئوکار در مورد برگشت سرمایه حسابی صحبت کنید تا مزایا و برگشت پولی رو که قراره خرج کنید بسنجید.

درآمدهای آینده

سرمایه گذاری قطعا باید سودی داشته باشه. بنابراین اگه شرکتتون میخواد روی سئو سرمایه گذاری کنه، حتما میخواهید بدونید چطوری رتبه بندی بهتر سایت یه شرکت میتونه کمکش کنه فروششو بالا ببره. هر سایتی که روی صفحه اول گوگل میشینه دائما میتونه در معرض دید مشتریها قرار بگیره.
اینطوری سایت معمولا هر روز بازدید داره و به طور طبیعی رتبه‌شو روی صفحه اول حفظ میکنه. به این ترتیب یه کمپین موفق میتونه کسب و کار رو رشد بده.

زمان مورد نیاز

زمانی که لازمه تا بتونید رشدی در میزان فروشتون مشاهده کنید به چند عامل بستگی داره. این عوامل عبارتند از:

  • مدت زمانی که سایتتون آنلاین شده
  • مقدار سئوی سایت قبل از کمپین
  • مقدار محتوای موجود روی سایت و سایر عوامل مرتبط با سئو

شرکت یا فردی که برای اجرای سئو استخدام میکنید

اگه بخواهید میتونید از یه شرکت بازاریابی مثل پاساوان که تو کارش خبره است کمک بگیرید.

نحوه اجرای سئو

دستورالعمل نحوه اجرای کمپین سئو به این نحوه:
ماه اول: تحقیق و تفحص. باید سایت بررسی و استراتژی کلیدواژه ها مشخص و تغییرات فنی سایت لحاظ بشن.
ماه دوم: سئوی تخصصی شروع میشه. سایت باید بازسازی بشه. روی پروفایل لینکها کار بشه و تولید محتوا شروع بشه.
ماه سوم: تولید محتوا و بهینه سازی شامل وبلاگ نویسی، تولید مقاله، محصولات و اطلاعات شرکت و پاسخ به سوالات رایج صورت میگیره. احتمالا باید در پایان ماه سوم شاهد بهبودی در رتبه سایت باشید.
ماه چهارم: تولید محتوای بیشتر و بهینه سازی تخصصی سایت. باید لینکهای بی کیفیت پاک بشن و رتبه، ترافیک و جذب کاربرتون افزایش پیدا میکنه. این عوامل از این به بعد هر ماه افزایش پیدا خواهند کرد.
ماه پنجم: بکارگیری مدیریت شبکه های اجتماعی برای توزیع محتوا و جذب کاربر بیشتر به سایت. این کار سایتتونو سلامت میکنه، پروفایل لینک طبیعی براش ایجاد میکنه و جذب کاربر رو افزایش میده که خودش منجر به فروش بیشتر میشه. فعال شدن در رسانه ها و بکارگیری روابط عمومی هم در این ماه شروع میشه.
ماه ششم: اگه کمپین سئو درست انجام بشه، میتونیم شاهد رشد قابل توجهی در ترافیک سایت بشاید. تولید محتوای بیشتر و بهینه سازی میتونه کمپین رو حفظ کنه. تبلیغ و توزیع محتوا باید ادامه پیدا کنه.

جذب بازار هدف

احتمالا میخواهید بدونید حالا این ترافیکی که سایتتون جذب میکنه، آیا به کسب و کارتون مرتبط هست یا نه. جواب مثبته.
در هر کمپین سئو، باید از کلیدواژه های مرتبط به کارتون استفاده کنید تا برای اون حوزه مورد مقبولیت گوگل قرار بگیرید.
اینطوری نه تنها رتبه بالاتری خواهید گرفت بلکه میتونید همون ترافیکی رو جذب کنید که برای محصولات یا خدماتتون دنبالش میگشتید.

در سرمایه گذاری برای کمپین سئو باید به این عوامل توجه کنید

حجم‌فروشی اپراتورهای اینترنتی در بی‌خبری کاربران و مسئولان!

معیارهای مهم سئو سایت یا چک لیست بررسی سئو سایت

چند تکنیک و نکته برای داشتن یک url جذاب و خوانا برای کاربر و تاثیر آن بر روی سئو سایت

چک لیست برای سئو

افسانه ها و تصورات غلط راجع به سئو

تکنیک های بهبود سئو

سئوکلاه سیاه (Black Hat SEO) سئو

تکنیک های بهبود سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO)

هوش مصنوعی و سئو وب سایت

همه چیز در مورد سایت مپ تبلیغات کلیکی یا تبلیغات مستقیم؟

خصوصیات مشترک سایتهایی با رتبه بالا در گوگل چیست؟

بهتر از جایگاه اول؛ کسب جایگاه صفر روی گوگل

سئو و سرچ معنایی گوگل

چگونه طراحی وبسایتِ ریسپانسیو سئوی شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟