دریافت پالس‌های رادیویی از یک منبع اسرارآمیز فضایی
 ایرنا - ابزار Listen که به‌منظور شناسایی حیات هوشمند در جهان ساخته شده ، 15 پالس رادیویی پرتوان را از یک منبع اسرارآمیز به نام 121102  FRB در آن سوی جهان دریافت کرده است.این انفجارهای رادیویی، پالس‌های کوتاه و درخشانی هستند که از یک منبع بسیار دور و ناشناخته می‌آیند و 121102  FRB تنها منبعی است که تاکنون پالس‌های آن تکرار شده‌اند.تاکنون بیش از 150 انفجار پرانرژی از این جسم فضایی دریافت شده است. 121102 FRB سال گذشته به عنوان کهکشان کوتوله با فاصله 3 میلیارد سال نوری از زمین شناسایی شد.تا کنون پالس‌هایی با چنین فرکانس بالایی دریافت نشده و این موضوع امکان ارزیابی دقیق انفجارهای رادیویی را فراهم کرده است.
پرچمدار جدیدال جی معرفی شد
ال‌جی از پرچمدار جدید خود با نام ال‌جی وی ۳۰ با نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه و پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی کرد.به گزارش zoomit ،طبق ادعای ال‌جی، وی ۳۰ با ضخامت 7.3 میلی‌متر و وزن ۱۵۸ گرم، سبک‌ترین گوشی هوشمند بین محصولات ۶ اینچی است.دوربین دوگانه‌ وی ۳۰ از دو حسگر ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
نانو ماشینی که 165 برابر وزن خود را بلند می‌کند
ایرنا–نانو ماشینی ساخته شده که قادر به بلند کردن اشیایی با 165 برابر وزن خود است و 1.6 میلی‌گرم وزن دارد؛ ولی می‌تواند شیئی با وزن 265 میلی‌گرم را بلند کند.
حلقه های زحل 100 میلیون ساله هستند
ایرنا- داده های فضاپیمای کاسینی نشان می دهد حلقه های دیدنی زحل نسبتا جوان هستند و احتمالا تنها 100 میلیون سال   یا اندکی بیشتر سن دارند.
 گوگل کروم 9 ساله شد
۹ سال پیش در چنین روزی، غول جست وجوی جهان، مرورگر کروم را معرفی کرد که امروز به محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی جهان تبدیل شده است.به گزارش zoomit ،رتبه‌ اول برترین مرورگرها با 76.7 درصد به محصول گوگل اختصاص دارد.