مرورگر ی برای حذف کامل ردپای اینترنتی شما
ایتنا - مرورگر اینترنتی Brave به گونه‌ای ساخته شده است که هیچ ردپای دیجیتالی از کاربران را حفظ نکرده و همه اطلاعات را حذف می کند.این    مرورگر روش جدیدی برای گشت‌وگذار اینترنتی محسوب می‌شود که از حریم شخصی شما در فضای آنلاین به صورت متفاوت پشتیبانی می‌کند. این مرورگر یک گزینه ویژه برای استفاده از موتور جست‌وجوی DuckDuckGo بوده که به صورت پیش‌فرض روی صفحات آن تعبیه شده است واین امکان را فراهم می‌کند تا جزئیات شخصی مربوط به رفتارهای اینترنتی شما در اختیار سایت‌های اینترنتی قرار نگیرد.
هشدار درباره خطر قطع کابل‌های اینترنت زیردریا
خبرآنلاین- رئیس نیروی دریایی انگلیس هشدار داد روسیه ممکن است ارتباطات جهانی را با قطع کابل‌های اینترنت زیردریا دچار اختلال کند. 97 درصد ارتباطات جهانی از طریق کابل‌های کشیده شده زیردریا برقرار شده و روزانه 10 تریلیون نقل و انتقال مالی از این طریق در جهان انجام می‌شود که به خطر افتادن آن، تمامی ارتباطات حال حاضر جهان را مختل خواهد کرد.تمامی ایمیل‌هایی که می‌زنیم، مکالمه‌های تلفنی، بانکداری آنلاین؛ همه و همه از طریق این کابل‌های زیردریایی و نه ماهواره انجام می‌شود.
هک رمز عبور کاربران در ویندوز ۱۰
مهر-محقق امنیتی گوگل از شناسایی آسیب پذیری در سیستم مدیریت کلمات عبور ویندوز ۱۰ خبر داده که به هکرها امکان می دهد کلمات عبور کاربران را سرقت کنند.این حفره مربوط به برنامه Keeper است.