اینستاگرام در حال تست استوری فقط متنی
زومیت- اینستاگرام در حال تست قابلیت جدیدی است که با آن کاربران می‌توانند در بخش استوری این سرویس، پیام‌های فقط متنی را ارسال کنند.این قابلیت یک ویژگی مانند قابلیت ارسال تصویر یا ویدئو در استوری است. این ویژگی مانند سایر گزینه‌های معمول بخش استوری از جمله بومرنگ و لایو، به عنوان گزینه جداگانه در پایین این بخش قرار دارد. پس از انتخاب این گزینه می‌توانید متن مد نظر خود را بنویسید و از امکانات مختلف در نظر گرفته شده برای تغییر رنگ و فونت و پس زمینه‌ متن، بهره ببرید.


یوتیوب قوانین جدیدی برای خالقان محتوا وضع کرد
زومیت-یوتیوب از قوانین جدیدی برای خالقان محتوا رونمایی کرد تا از این پس محیطی شاداب‌تر، سالم‌تر و کم‌جدل‌تری را در این سرویس شاهد باشیم.۲۰۱۷ بی‌شک یکی از بحث‌برانگیز‌ترین سال‌ها در تاریخ یوتیوب بوده است. انتشار ویدئوهایی با محتویات غیر خوشایندِ کاربران باعث شده بود عده‌ زیادی از کاربران به سیاست‌های این غول حوزه‌ ویدئو خرده بگیرند.یوتیوب امیدوار است با وضع قوانین جدید، محتویات این سرویس نسبت به گذشته هدفمند‌تر شود و کمتر شاهد زیر پا گذاشتن قوانین توسط خالقان محتوا باشیم.یوتیوب هدف از وضع این قوانین را جلوگیری از آسیب‌رسانی بازیگرانِ بدِ این حوزه به دیگر خالقانی دانسته که درآمد خود را از این طریق کسب می‌کنند.اولین قانون، عضویت کانال‌ها در برنامه‌ Youtube Partner Program‌ را دشوارتر می‌کند. اکنون برای ورود به این برنامه حداقل باید از ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت زمانِ تماشا ظرف ۱۲ ماه گذشته برخوردار بود. از همین‌رو اکنون راه برای کسب درآمد از طریق تبلیغات، دشوارتر از گذشته شده است.اما تغییر دوم تنها به کانال‌های بزرگ و شناخته‌شده‌ مربوط می‌شود.از این پس تمامی محتوای این کانال‌ها قبل از انتشار به‌صورت دستی و توسط یک انسان  بررسی می شود.


فیس‌بوک تماشای همزمان ویدئو‌ها را با دوستان امکان‌پذیر کرد
فیس بوک قابلیت جدید واچ پارتی را آزمایش می‌کند.این قابلیت به کاربران این دسترسی را می‌دهد که اعضای گروه، قادر به تماشای همزمان ویدئو‌ها باشند و بتوانند نظر بدهند و گفت وگو کنند. در واچ‌پارتی تمامی ویدئو‌های عمومی فیس بوک برای تماشا در دسترس است؛ چه ویدئو‌های زنده و چه ویدئو‌هایی که قبلا ضبط شده‌اند.


اینستاگرام اسکرین شات از استوری را اطلاع می‌دهد
باشگاه خبرنگاران-در به‌روزرسانی بعدی اینستاگرام چنان چه از استوری‌های فردی اسکرین شات بگیرید، به طرف اعلام خواهد شد.در واقع زمانی که تصویری را به عنوان استوری در صفحه خود قرار می دهید، اگر شخصی از آن اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام با ارسال اعلانی به شما، نام حساب کاربری او رااعلام می کند.


باگ جدید آیفون
 آبراهام مصری، یک تولیدکننده نرم‌افزار درباره باگ جدید آیفون توئیت کرد. این باگ که به آن نام "بمب تکستی" داده‌اند باعث از کار افتادن و باز راه افتادن تلفن‌های هوشمند اپل می‌شود.فرستادن پیامی که حاوی لینک است می‌تواند برای فعال کردن باگ حتی در صورتی که روی لینک کلیک نشود کافی باشد.


پاداش 2500 دلاری اپل به کارمندانش!
دیجیاتو-پس از تصویب قانون جدید مالیاتی در ایالات متحده، اپل قصد داردبه کارکنان خود ۲۵۰۰ دلار پاداش از طریق سهام ارائه دهد.


خداحافظی بارسلونا با ویندوز
فارس- بارسلونا در اسپانیا به دنبال کنار گذاشتن سیستم عامل ویندوز است تا در ادارات این کشور از سیستم عامل متن باز لینوکس استفاده شود.


سیارک 1/1 کیلومتری از کنار زمین می گذرد
مهر-دو هفته دیگر١٥ بهمن (٤ فوریه) ،سیارکی 1.1 کیلومتری  بزرگ تر از برج الخلیفه( مرتفع ترین برج زمین)  با سرعت ١٠٧٨٢٦ کیلومتر برساعت از فاصله ٤٢٠٨٦٤١ کیلومتری زمین رد می شود.