پرورش جنین گوسفند حامل سلول های انسانی
ایرنا- محققان از موفقیت خود در تولید اولین هیبریدهای انسان-گوسفند خبر دادند. این محققان جنین های گوسفندی را پرورش داده اند که حاوی سلول های انسانی هستند.این موفقیت می تواند راهکاری برای رفع نیاز به اندام های اهدایی باشد.


تبدیل ونکوور به بزرگ ترین شهرداری وای فای عمومی رایگان
ایسنا-ونکوور کانادا به بزرگ ترین شهر آمریکای شمالی که امکان استفاده از اینترنت وای فای عمومی رایگان را برای شهروندانش فراهم می کند، تبدیل می شود.


گوشی‌های گوگل باز هم با مشکل مواجه شدند
ایسنا-کاربران گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل ۲ و ۲ ایکس ال گوگل دوباره از مشکل باتری و گرمای بیش از اندازه گوشی‌های خود اعلام نارضایتی کرده‌اند.


شبکه اینترنت تاجیکستان در انحصار دولت قرار گرفت
ایرنا – دولت تاجیکستان به منظور تامین امنیت ملی و مبارزه با تروریسم و افراطی گری ، خرید اینترنت ازکشورهای همسایه را غیرمجاز اعلام و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی را موظف کرد، فقط از شرکت دولتی «تاجیک تله کام »، اینترنت خریداری کنند.


بازنشر یک توئیت در صفحات وب،تخطی از کپی رایت
دیجیاتو-یکی از دادگاه های محلی نیویورک رای داده که تعبیه (یا Embed) توئیت ها در یک صفحه وب، تخلف از قوانین کپی رایت است؛ تصمیمی که می تواند تاثیری اساسی بر انتشار محتوا از طریق شبکه های اجتماعی بگذارد.شرکت هاابراز امیدواری کرده اند این حکم دادگاه نیویورک، فراگیر نشود.


 دولت آمریکا علیه شرکت‌های فناوری چینی وارد عمل شد
فارس-نهادهای اطلاعاتی آمریکا به سنای این کشور درباره استفاده گسترده از گوشی ها و تجهیزات شبکه‌ای تولیدی هواوی و زد تی ای در این کشور هشدار دادندومعتقدندچین از این تجهیزات برای جمع آوری اطلاعات و جاسوسی غیرقابل کشف و ردگیری در خاک ایالات متحده استفاده می کند.