ابزار تازه ویرایشی به گوگل اپ اضافه شد
فارس- ابزار متنوعی برای ویرایش به برنامه گوگل اپ افزوده شده است که اعمال تغییرات سریع و اشتراک گذاری تصاویر اسکرین شات ویرایش شده را تسهیل می کند.قابلیت جدید بخشی از نسخه بتا یا آزمایشی 7.21 گوگل اپ است.
برای فعال کردن این خدمات باید به بخش تنظیمات در منوی گوگل اپ مراجعه کنید سپس به بخش حساب های کاربری و در نهایت بخش حریم شخصی یا privacy بروید. سپس گزینه Edit and share screenshots را انتخاب کنید.


تولید مودم 2 گیگابیتی برای نصب در گوشی
فارس- سامسونگ از عرضه مودم جدید ایکس 24 خود خبر داده است که با نصب آن روی پردازنده های تلفن همراه دسترسی به اینترنت با سرعت 2 گیگابیت در ثانیه ممکن می‌شود.
هم اکنون متوسط سرعت بارگذاری اطلاعات از طریق شبکه های نسل چهارم تلفن همراه از 16.6 مگابیت در ثانیه فراتر نمی رود.


غول‌های فناوری در میان با ارزش‌ترین برندهای جهان
ایسنا-آمازون با ارزشی معادل 150.8 میلیارد دلار، با ارزش ترین برند جهان محسوب می شود.موسسه "برند فاینانس" رتبه‌بندی با ارزش‌ترین  برندهای جهان در سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد که بر این اساس آمازون موفق شد، جای گوگل را در صدر فهرست بگیرد.
 اپل که سهام آن طی سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافت، با ارزشی معادل 146.3 میلیارد دلار، دومین برند باارزش جهان است.گوگل از رده اول به سوم سقوط کرده است. ارزش سهام گوگل با ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 120.9 میلیارد دلار رسید.سامسونگ که سال گذشته در رتبه ششم قرار داشت، موفق شدبا ۳۹ درصد افزایش سهام به چهارمین برند برتر با ارزشی معادل 92.3 میلیارد دلار تبدیل شود.


اتمام برنامه دسترسی رایگان به ویکی‌پدیا در ۷۲ کشور
خبرآنلاین- دسترسی رایگان به محتوای ویکی‌پدیا در 72 کشور در حال توسعه پایان می‌یابد.از سال 2012 برنامه‌ای موسوم به Wikipedia Zero به اجرا درآمد که طی آن، 800 میلیون کاربر در جهان قادر به دسترسی رایگان به محتوای ویکی‌پدیا به صورت رایگان از طریق اپراتورهای موبایل شدند.
این برنامه تاکنون در 72 کشور و توسط 97 اپراتور موبایل در قراردادی رسمی با بنیاد ویکی‌پدیا به اجرا گذاشته شده و اپراتورها متعهد بوده‌اندمحتوای ویکی‌پدیا را رایگان در دسترس کاربران خود قرار دهند.


صفحه نمایش پرنده‌ای که با چشم هدایت می‌شود
ایسنا-سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند اختراع جدیدش را که صفحه نمایش پرنده با قابلیت هدایت از طریق چشم کاربر است، ثبت کرد.این دستگاه شامل صفحه نمایشگری است که روی یک کوادکوپتر نصب شده است و نگاه شما را دنبال می‌کند.دستگاه سامسونگ از صفحه نمایش LCD با چهار پروانه تشکیل می‌شود.حسگر می‌تواند بفهمدچهره و چشمان کاربر به کجا متوجه است و به حرکات و دستورات صوتی واکنش دارد.


بلوکه کردن آگهی‌های مزاحم در کروم آغاز شد
فارس-کاربران مرورگر اینترنتی کروم گوگل از این پس می توانند بدون نگرانی از مزاحمت‌های تبلیغاتی به سایت‌های مختلف سر بزنند.گوگل سرانجام وعده های خود را در زمینه به روز کردن کروم برای بلوکه کردن آگهی های تبلیغاتی مزاحم ، عملی کرد و جلوی نمایش تبلیغات آنلاین آزاردهنده را گرفت.