زمان صرف‌شده برای بازی کوئیزآو کینگز که طی دو سال اخیر از زمان عرضه تا محبوبیت راه کوتاهی را پیموده، در مجموع بیش از هفت میلیارد دقیقه بوده و این بازی به یکی از پرکاربرترین بازی‌های ایرانی تبدیل شده است.به گزارش ایسنا، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرِک) از زیرمجموعه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هر سال یک بازی محبوب و پرمخاطب در ایران را بررسی می کند و امسال سراغ بازی ایرانی «Quiz of Kings» رفته است. بازی موبایلی که مبتنی بر آموزش مطالب عمومی به بازیکنان و ایجاد فضای رقابت بر این اساس است و در سال 95 با رشد 1683 درصدی در تعداد دستگاه‌های فعال خود، به یکی از پرکاربرترین بازی‌های ایرانی تبدیل شده و در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در سال 2017، عنوان پرمخاطب‌ترین بازی مسابقات را به دست آورد.آمار این بازی از ابتدای پاییز 94 تا انتهای پاییز 96 به شرح زیر است: زمان صرف‌شده (Time Spent) برای بازی ، در مجموع هفت میلیارد و 716 میلیون و 922 هزار و 434 دقیقه بوده است.  آمار دستگاه‌های فعال استفاده‌کننده از بازی «کوئیز آو کینگز» به مرز هشت میلیون و ۸۵۰ هزار و ۲۶۹ دستگاه رسیده است. تعداد حساب‌های کاربری (User ID) ساخته شده برای این بازی در این بازه زمانی هم ۱۱ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۸۸۴ عدد بوده که دلیل این اختلاف، ثبت چند حساب کاربری روی یک دستگاه یا تولید حساب‌های کاربری تقلبی در ابتدای انتشار بازی است.