گوگل هر ثانیه بیش از ۱۰۰ پیام تبلیغاتی نامناسب را حذف می کند
ایتنا - گوگل سال ۲۰۱۷ در هر ثانیه بیش از ۱۰۰ پیام تبلیغاتی نامناسب را حذف کرده است.گوگل تنها در سال ۲۰۱۷ حدود 3.2 میلیارد آگهی را به همین دلیل حذف کرده است.آگهی های نامناسب از نظر گوگل آگهی هایی هستند که سیاست های این شرکت را نقض کنند و با هدف کلاهبرداری، حملات فیشینگ، ارسال بدافزار و تبلیغ محصولات غیرقانونی ارسال شوند.
توئیتر ایموجی سبزه به هشتگ نوروز اضافه کرد
ایسنا-توئیتر در اقدامی تازه، با نزدیک شدن به عید باستانی نوروز ایموجی سبزه را به هشتگ #Nowruz اضافه کرده است.این نخستین باری است که توئیتر چنین کاری را برای کاربران ایرانی‌اش انجام داده است.
وفاداری به اندروید از iOS پیشی گرفت 
زومیت-طرفداران اپل همیشه به وفاداری به این برند مشهور بوده‌اند؛ اما پژوهش‌های جدید نشان دهنده افزایش وفاداری طرفداران اندروید است.هم اکنون درصد وفاداری به برند اندروید ۹۱ درصد و iOS معادل ۸۶ درصد است. میزان این وفاداری بدین معنی است که مشتری با به‌روز کردن گوشی خود از همان برند سیستم‌عامل استفاده کند.
عرضه فایرفاکس 59 برای اندروید با قابلیت های جدید 
زومیت-دو ماه پس از عرضه نسخه 58 فایرفاکس به تازگی موزیلا نسخه 59 این مرورگر را برای اندروید منتشر کرده؛ نسخه ای که نوید حل بسیاری از باگ های پیشین و نیز ارائه قابلیت های جدید را داده است.مهم ترین قابلیت نسخه جدید «Assist App» نام دارد که به کاربران امکان شروع جست وجو تنها با فشردن کلید هوم را می دهد.
برادکام با دستورترامپ از خرید کوالکام منصرف شد
دیجیاتو-دوشنبه اعلام شد که ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ادعا کرده است که تصاحب شرکت تولید چیپ کوالکام توسط برادکام یک ریسک امنیت ملی تلقی می شود و رئیس جمهور فرایند پیشنهاد برادکام برای تصاحب را متوقف کرد. روز گذشته برادکام به طور رسمی اعلام کرده است که به تلاش های خود برای تصاحب کوالکام پایان می دهد.
این درواقع پایان تلاش ها برای یکی از بزرگ ترین معاملات تاریخ فناوری را رقم زده است.«کمیته خزانه داری برای سرمایه گذاری های خارجی در آمریکا» ادعا کرده بود در صورتی که این قرارداد محقق شود، جایگاه جهانی کوالکام در بین صنایع نیمه عادی بیش از پیش تضعیف خواهد شد. در بیانیه کاخ سفید نیز گفته شده بود که تصاحب کوالکام توسط برادکام می تواند موجب آسیب رساندن به امنیت ملی ایالات متحده شود.اولین بار نوامبر 2017 بود که خبر ارائه پیشنهاد 130 میلیارد دلاری برای خرید کوالکام از سوی برادکام اعلام شد.
آمریکا ارتش فضایی تشکیل می دهد
مهر-ترامپ قصد دارد شاخه جدید «نیروی فضایی» را به ارتش این کشور اضافه کند. ترامپ در سخنرانی برای سربازان نیروی دریایی اعلام کرد شاخه جدید ارتش بخش عظیمی ازفعالیت هایی را در برمی گیرد که ارتش و دولت در حوزه دفاع فضایی انجام می دهند.
گوگل تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد
فارس-گوگل هم به جمع شرکت ها و موسساتی پیوست که هرگونه تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند.