اگر می خواهید رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشید به شما شدیداً توصیه میکنیم بر روی آنالیز کلمات کلیدی خود بیشتر کار کنید.

کلمات کلیدی یکی از عوامل مهم برای بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو می باشد. انتخاب کلمات کلیدی متناسب و متعارف همیشه برای بالا کشاندن سایت شما در نتایج موتورهای جستجو مؤثر می باشد. این مرحله یکی از مهمترین مراحل در علم SEO می‌باشد.

انتخاب و استفاده صحیح از کلمات کلیدی در وب سایت تبدیل به یک علم کاملاً تخصصی شده و پاساوان با آگاهی کامل از این علم و تجربیات خود در این زمینه کلمات کلیدی وب سایت شما را آنالیز کرده و در سایت به کار می برد و بر اساس آن وب سایت شما را به موتورهای جستجو معرفی میکند.

هدف ما قرار دادن سایت شما در بالاترین رتبه گوگل و افزایش ترافیک وب سایت شما در گوگل است.

 

مراحل انتخاب کلمات کلیدی

 

آنالیز کلمات کلیدی: ما بر اساس فعالیت و اهداف بازاریابی شما کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم که بر اساس آنها می خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

انتخاب کلمات کلیدی: تیم بهینه سازی وب پاساوان متناسب با اهداف، بودجه، رقابت و زمان مورد نظر شما بهترین کلمه را از کلمات شما انتخاب می کنند.

استفاده از کلمات کلیدی: تیمهای تخصصی ما پس از انتخاب کلمات کلیدی، کلمات مورد نظر را بر اساس الگوریتمهای گوگل در جایگاههای مختلف متن و متا تگهای سایت قرار داده و پس از بهینه سازی وب سایت بر این اساس، سایت شما را به موتورهای جستجو معرفی می کنند.

 

پس از معرفی وب سایت، پاساوان با تحلیل مداوم گزارشات آماری سایت و دریافت گزارش از نتایج کلمات جستجو اقدام به بهینه سازی کلمات تا رسیدن به اهداف اصلی وب سایت یعنی کسب درآمد می نماید.

ما بهترین رنکینگ و بالاترین رتبه را برای وب سایت شما با تعریف بهترین استراتژی از آنالیز کلمات کلیدی شما می آوریم.