با پیشرفت تکنولوژی تعداد افرادی که به برنامه نویسی روی می آورند بیشتر شده و بازار کار برای این افراد نیز مساعد می باشد. سایت های مورد نیاز برنامه نویسی در این زمینه می توانند بهترین کمک و راهنما برای افراد باشند. برنامه نویسی برای سیستم عامل اندروید نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که به علت محبوبیت این سیستم عامل امروزه رونق گرفته است. در ادامه ی متن به بررسی سایت های مورد نیاز برای برنامه نویسی اندروید و دیگر برنامه نویسی ها می پردازیم و آن ها را معرفی می کنیم.

سایت NINJA MOCK

اولین سایتی که جزء سایت های مورد نیاز برنامه نویسی می باشد، سایت نینجا است که استفاده از آن به صورت رایگان بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اسکلت بندی یا نمونه سازی را در کم ترین زمان انجام دهید و اپلیکیشن اندرویدتان را برنامه نویسی نمایید. در حقیقت اگر بخواهید نرم افزاری را برنامه نویسی و طراحی کنید با استفاده از این سایت می توانید نمای برنامه را ببینید. این سایت تنها جزء سایت های مورد نیاز برنامه نویسی اندروید نبوده و برای ویندوز فون، وب، ای او اس و SURFace نیز جزء سایت های مورد نیاز محسوب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت material palette

دومین سایت از سایت های مورد نیاز برنامه نویسی، سایت متریال پالت می باشد که همان طور که از اسمش معلوم است برای تعیین و انتخاب رنگ مورد نظرتان کاربرد دارد. این سایت به شما این امکان را می دهد تا رنگی را که مد نظر دارید به دست بیاورید و بتوانید از آن استفاده کنید. در حقیقت این سایت با در اختیار گذاشتن کد رنگ های زیبا به شما در طراحی برنامه کمک می کند. تمامی رنگ هایی که کد آن ها در این سایت وجود دارد توسط شرکت گوگل تأیید شده هستند.

همان طور که می دانید انتخاب رنگ در برنامه ها و اپلیکیشن ها می تواند بسیار تأثیرگذار باشد و بر روی کارتان تأثیر مطلوبی داشته باشد. از این جهت این سایت جزء سایت های مورد نیاز برنامه نویسی اندروید و دیگر برنامه نویس ها قرار گرفته است.

سایت angry web tools

از دیگر سایت های مورد نیاز برنامه نویسی، سایت انگری وب می باشد که در آن ابزارهایی به صورت رایگان به شما ارائه می دهد تا با استفاده از آن ها بتوانید به طراحی وب یا برنامه هایی برای موبایل بپردازید. از دیگر قابلیت های این سایت برای برنامه نویسان اندروید و دیگر برنامه نویس ها می توان به ساختن انیمیشن، تبدیل کردن متن به یک کد، گرادینت و ... اشاره کرد که همه ی آن ها می توانند در برنامه نویسی به شما بسیار کمک کنند و شما به صورت رایگان و البته آنلاین می توانید از آن ها بهره مند شوید. داشتن قابلیت های مختلف این سایت باعث شده است تا بسیاری از برنامه نویسان در دنیا آن را جزء سایت های مورد نیاز برنامه نویسی به شمار بیاورند.

سایت icon archive

از سایت های مورد نیاز برنامه نویسی که می تواند برای شما بسیار مفید باشد سایت آیکون است. با استفاده از این سایت می توانید به صورت رایگان به جست و جوی 590 هزار آیکون بپردازید. این میزان تنوع باعث محبوبیت آن در بین برنامه نویسان شده است زیرا می توانند آیکون مورد نظرشان را به راحتی در این سایت پیدا کنند. این محبوبیت و کاربردی بودن سایت سبب شده تا به یکی از سایت های مورد نیاز برنامه نویسی تبدیل شود. این سایت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت رایگان از هر آیکونی که می خواهید در برنامه یا اپلیکیشنی که ساخته اید، استفاده کنید. شما می توانید آیکون ها را بر اساس فیلترهای مختلفی مانند میزان محبوبیت، تاریخ و ... ببینید و انتخاب کنید.

در قسمت بالای صفحه جدیدترین ها، رندم، محبوب ترین ها و ... وجود دارد که بر آن اساس می توانید آیکون ها را ببینید. همچنین در بخش search icons می توانید آیکون مورد نظرتان را پیدا نمایید. در قسمت خرید آیکون نیز می توانید نسبت به تهیه آیکون اقدام کنید. این امکانات فوق العاده این سایت را در دنیا به یکی از سایت های مورد نیاز برنامه نویسی تبدیل کرده است.

سایت ufont

آخرین سایتی که به عنوان سایت های مورد نیاز برنامه نویسی برای برنامه نویس های اندروید و دیگر برنامه نویسان در این متن معرفی می کنیم، سایت یوفونت می باشد. این سایت که ایرانی است، یک سایت تخصصی در زمینه ی فونت و مرجعی برای آن قلمداد می شود. شما می توانید با جست و جو در این سایت، فونت مورد نظر را برای برنامه تان پیدا و انتخاب نمایید. تنوع زیاد فونت در این سایت موجب شده است تا جزء سایت های مورد نیاز برنامه نویسی باشد و بتوانید با هر سلیقه ای در آن فونت مورد نظرتان را پیدا کنید.

فونت در حقیقت به ظاهر برنامه ای که نوشته و ساخته اید مربوط می شود و می تواند در جذب مخاطب بسیار مؤثر باشد. بنابراین حتی اگر شما فونت دلخواهتان را در این سایت و بین نمونه ها پیدا نکردید، می توانید در بخش سفارشات، سفارش فونت مورد نظرتان را بدهید. این سایت مناسب برای برنامه نویسی اندروید و طراحان وب و دیگر برنامه نویس ها بوده و همه می توانند از آن استفاده نمایند و همین دلیل برای قرار گرفتن این سایت در لیست سایت های مورد نیاز برنامه نویسی می باشد.